點解你們日日都咁多時間吹既
點解你們日日都咁多時間吹既
Rayc 發表於 2009-11-28 12:20 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
係你覺得多姐,其實唔多:47;
日日都上到4.5個鐘
kong950120 127.5 /28=4.5535...
仲唔多
:48;少架了,我就黎要走了
:48;少架了,我就黎要走了
vbnn20 發表於 2009-11-28 12:24 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你2.x
唔算多
但咁少時間吹到咁就太恐怖
日日都上到4.5個鐘
kong950120 127.5 /28=4.5535...
仲唔多
Rayc 發表於 2009-11-28 12:23 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
其實某人仲多:60;
其實某人仲多:60;
kong950120 發表於 2009-11-28 12:25 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但佢回帖少
:48;回咁多都係冇咩用架啦
咁你不如唔好回
:48;回咁多都係冇咩用架啦
vbnn20 發表於 2009-11-28 12:28 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
發啲有意義嘅帖先有用:47;
但佢回帖少
Rayc 發表於 2009-11-28 12:27 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
係佢唔回姐:60;