vbnn20 發表於 2009-11-29 11:59:20

=_=好難架bo

Rayc 發表於 2009-11-29 12:00:14

=_=好難架bo
vbnn20 發表於 2009-11-29 11:59 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
盡力吹,唔洗5日

kong950120 發表於 2009-11-29 12:00:21

=_=好難架bo
vbnn20 發表於 2009-11-29 11:59 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
幫佢整到10000好難?:49;

盡力吹,唔洗5日
Rayc 發表於 2009-11-29 12:00 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
得你哋2個?

Rayc 發表於 2009-11-29 12:00:47


我未打料住:60;
不過就快
kong950120 發表於 2009-11-29 11:59 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你都係吹多陣先啦

kong950120 發表於 2009-11-29 12:01:13


你都係吹多陣先啦
Rayc 發表於 2009-11-29 12:00 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我宜家諗住打料:60;

Rayc 發表於 2009-11-29 12:02:37


我宜家諗住打料:60;
kong950120 發表於 2009-11-29 12:01 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁算啦,我同vbnn吹啦

kong950120 發表於 2009-11-29 12:03:04

咁你哋吹得開心啲:72;

Rayc 發表於 2009-11-29 12:03:54

Travian真係好好玩,看來可以做狼啦

kong950120 發表於 2009-11-29 12:05:47

vbnn20去咗邊,佢唔係繼續吹咩:22;?

Rayc 發表於 2009-11-29 12:06:24

vbnn20去咗邊,佢唔係繼續吹咩:22;?
kong950120 發表於 2009-11-29 12:05 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
佢可能要食野
頁: 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 [1252] 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261
查看完整版本: 寵物樂園吹水區