Rayc
發表於 2009-11-28 16:28:27
我一陣會打:72;
佢有勁吹咩:49;
kong950120 發表於 2009-11-28 04:27 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你們一日吹到100唔叫勁吹叫咩
kong950120
發表於 2009-11-28 16:30:07
你們一日吹到100唔叫勁吹叫咩
Rayc 發表於 2009-11-28 04:28 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
近排好少吹到100上:60;
Rayc
發表於 2009-11-28 16:30:23
近排好少吹到100上:60;
kong950120 發表於 2009-11-28 04:30 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但都好接近
vbnn20
發表於 2009-11-28 16:31:16
:49;我係到試緊野
kong950120
發表於 2009-11-28 16:31:59
:49;我係到試緊野
vbnn20 發表於 2009-11-28 04:31 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
試緊啲咩嘢:49;
但都好接近
Rayc 發表於 2009-11-28 04:30 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
其實我想打料多過吹,但...
Rayc
發表於 2009-11-28 16:32:01
:49;我係到試緊野
vbnn20 發表於 2009-11-28 04:31 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你又揾到bug?
kong950120
發表於 2009-11-28 16:35:01
你又揾到bug?
Rayc 發表於 2009-11-28 04:32 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
佢成日搵到bug架咩?:49;
Rayc
發表於 2009-11-28 16:35:48
都好似係,不過唔一定係呢個forum
kong950120
發表於 2009-11-28 16:36:48
都好似係,不過唔一定係呢個forum
Rayc 發表於 2009-11-28 04:35 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
佢仲有上其他forum?:22;咩forum?
Rayc
發表於 2009-11-28 16:37:52
佢有上17t17p......
佢仲係english bulider用bug