@_@好想去訓教
@_@好想去訓教
vbnn20 發表於 2009-11-28 03:14 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁我又繼續打料:60;
:48;就黎有禮物,吹埋先走
:48;就黎有禮物,吹埋先走
vbnn20 發表於 2009-11-28 03:17 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁都算就黎:22;
不過我之前都好似試過咁:49;
:48;今次唔會架了...-__-
:48;今次唔會架了...-__-
vbnn20 發表於 2009-11-28 03:19 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
唔會啲咩嘢?:49;
:48;應該唔會無啦啦走左掛
:48;應該唔會無啦啦走左掛
vbnn20 發表於 2009-11-28 03:20 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁快啲吹埋佢:85;
:75;如果無啦啦有人彈出黎點算
:75;如果無啦啦有人彈出黎點算
vbnn20 發表於 2009-11-28 03:21 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
無所謂啦
不過好似冇咩人:49;