我都off la,88
你等vbnn啦
佢可能又係等我走就on
如果kong暑假時已經灌,豈不是成為第1?
我都off la,88
你等vbnn啦
佢可能又係等我走就on
如果kong暑假時已經灌,豈不是成為第1?
Rayc 發表於 2009-11-28 12:52 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
暑假果時我都唔想回
88:72;
真的無人來吹?
真的無人來吹?
Rayc 發表於 2009-11-28 02:06 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你又返黎啦?:49;
我純粹搵野先開電腦,上一上
我純粹搵野先開電腦,上一上
Rayc 發表於 2009-11-28 02:28 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁算,我都係打料,雖然冇咩打過:49;
:48;我打完乒乓球了
:48;我打完乒乓球了
vbnn20 發表於 2009-11-28 03:11 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你終於返黎啦:83;
:22;你一直係到等?
:22;你一直係到等?
vbnn20 發表於 2009-11-28 03:12 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
其實唔算係嘅:49;