Rayc 發表於 2009-11-28 12:52:09

我都off la,88
你等vbnn啦
佢可能又係等我走就on
如果kong暑假時已經灌,豈不是成為第1?

kong950120 發表於 2009-11-28 12:52:56

我都off la,88
你等vbnn啦
佢可能又係等我走就on
如果kong暑假時已經灌,豈不是成為第1?
Rayc 發表於 2009-11-28 12:52 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
暑假果時我都唔想回

88:72;

Rayc 發表於 2009-11-28 14:06:33

真的無人來吹?

kong950120 發表於 2009-11-28 14:19:04

真的無人來吹?
Rayc 發表於 2009-11-28 02:06 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你又返黎啦?:49;

Rayc 發表於 2009-11-28 14:28:00

我純粹搵野先開電腦,上一上

kong950120 發表於 2009-11-28 14:35:48

我純粹搵野先開電腦,上一上
Rayc 發表於 2009-11-28 02:28 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁算,我都係打料,雖然冇咩打過:49;

vbnn20 發表於 2009-11-28 15:11:17

:48;我打完乒乓球了

kong950120 發表於 2009-11-28 15:11:46

:48;我打完乒乓球了
vbnn20 發表於 2009-11-28 03:11 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你終於返黎啦:83;

vbnn20 發表於 2009-11-28 15:12:35

:22;你一直係到等?

kong950120 發表於 2009-11-28 15:13:05

:22;你一直係到等?
vbnn20 發表於 2009-11-28 03:12 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
其實唔算係嘅:49;
頁: 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 [1238] 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247
查看完整版本: 寵物樂園吹水區