vbnn20 發表於 2009-11-29 12:24:54

:49;我都係得閒先玩下

Rayc 發表於 2009-11-29 12:27:23

看來你日日都好得閒

vbnn20 發表於 2009-11-29 12:32:07

:48;我等陣有排做功課

Rayc 發表於 2009-11-29 12:36:16

你次次都咁遲做

vbnn20 發表於 2009-11-29 12:41:22

:48;可能到最後做會做得快d

Rayc 發表於 2009-11-29 12:42:55

可能真係,但做唔遲咪...

vbnn20 發表於 2009-11-29 12:52:59

:48;到e家都未試過做唔完

kong950120 發表於 2009-11-29 13:25:54

宜家仲有冇人吹?:49;

BaHu 發表於 2009-11-29 14:49:45

好耐無上
大家近況如何﹖

vbnn20 發表於 2009-11-29 14:53:47

:48;我身體健康
頁: 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 [1254] 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263
查看完整版本: 寵物樂園吹水區