:48;我黎啦
:48;我黎啦
vbnn20 發表於 2009-11-28 08:03 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我走啦
:49;等左成粒鐘都冇人
我不是人:37;................?!
:48;你個名都話自己係「神」
個名中二時作•••已經三年了,現在我已經放棄了當「神」
:60;好地地做咩唔做
我在中三果年做左「王」,水滸亦開左新ac叫「聖極王耆」,極神1轉,聖極王者升到2轉,玩左2年,當中有1年幾係斷斷續續咁玩,之後幫會散左就冇玩
最近水滸又好似有個幫散左bo= =
:49;原來係咁