但潘盒多人高收咩:49;
但系唔系幾貴:65;
人人喜歡希望嘛...
所以我下次都係儲多先開:60;
rayc話通常70個可以開到天戒...
好彩至係姐
不過唔知幾時先可以再抽:65;
好彩3個就抽到啦:60;
拜多d神...
本帖最後由 kong950120 於 2009-11-25 07:10 PM 編輯
好彩3個就抽到啦:60;
拜多d神...
1120 發表於 2009-11-25 07:01 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你3個就中到好嘢?:44;
咁你要唔要12000?
唔答我算
rayc話既...
以前d人呱...==
我邊有咁好彩:49;
食野啦.88@_@
咁等我攞獎先:60;
食野啦.88@_@
vbnn20 發表於 2009-11-25 07:10 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
8,thx