{08}我走啦,各位88@_@
vbnn20 發表於 2009-11-25 05:32 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
88,但你好似返咗黎:49;
真係多人....
宜家好小啦:60;
{22}你地仲係唔係到
我喺到,係咪仲吹?
{29}吹到1陣的
咁快啲吹到12000:85;
{03}都好的,反正我都係雙數
咁快啲吹啦:84;
我都唔打料住
{07}咪吹緊lo