1120 發表於 2009-11-19 21:51:27

= =哈哈  我回來
無敵殺人狂 發表於 2009-11-19 09:49 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
歡迎回來...:85;
好久沒看到你了...

kong950120 發表於 2009-11-19 21:52:01


咁你認為一個識多人同一個識少人邊個機會高d...
投票系算多票贏既...


要贏就唔好退休...
見貼就回:85;
1120 發表於 2009-11-19 09:49 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但其他候選人唔見得識好少人,而且我都話過認唔等於要投佢

另外投人未必睇交情

無敵殺人狂 發表於 2009-11-19 21:52:56

去左玩FACEBOOK   邊個拿左  10000樓 禮物

vbnn20 發表於 2009-11-19 21:53:21

:37;比rayc拎左

kong950120 發表於 2009-11-19 21:55:26

:37;比rayc拎左
vbnn20 發表於 2009-11-19 09:53 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
講咩比rayc拎咗:49;


就黎又有獎攞,而且我揀禮物

無敵殺人狂 發表於 2009-11-19 21:55:26

:85;佢柑哀  既

1120 發表於 2009-11-19 21:55:33


但其他候選人唔見得識好少人,而且我都話過認唔等於要投佢

另外投人未必睇交情
kong950120 發表於 2009-11-19 09:52 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
多數投票結果都系人脈廣ge人贏...
唔睇交情睇實力?
咁貼就系實力咗...==

無敵殺人狂 發表於 2009-11-19 21:55:57


但其他候選人唔見得識好少人,而且我都話過認唔等於要投佢

另外投人未必睇交情
kong950120 發表於 2009-11-19 09:52 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咩黎????????????????

vbnn20 發表於 2009-11-19 21:56:04

:48;係lo,咩野比rayc拎左

kong950120 發表於 2009-11-19 21:56:30


多數投票結果都系人脈廣ge人贏...
唔睇交情睇實力?
咁貼就系實力咗...==
1120 發表於 2009-11-19 09:55 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
貼都要睇吓質素,如果好似我哋之前咁...
頁: 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 [1085] 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094
查看完整版本: 寵物樂園吹水區