每500樓有件新騎士/刺客/法師裝點會無超越前幾日?:49;
1120 發表於 2009-11-17 04:21 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
邊到有話每500樓就送?:49;
而且多人有依啲裝咁啲裝仲吸引到人?
如果500樓有法師頭你會唔會吹快d哦?:49;
又唔系成set...:49;
多人有其實都沒咩影響==
只系對舊血有影響姐==
:49;如果係咁既話- -d裝會貶值= =
如果500樓有法師頭你會唔會吹快d哦?:49;
又唔系成set...:49;
多人有其實都沒咩影響==
只系對舊血有影響姐==
1120 發表於 2009-11-17 04:28 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
如果500樓有法師頭我都未必會吹得快啲,因為都未必得閒(所以我好多都係打)
即使係得1件,啲人都可以換
而且人人有,咁回黎只係為咗其他獎品/分姐,但依個壇又冇咩人,啲獎品/分要咁多黎有咩用
以家都無咩人會吹 ==
以家都無咩人會吹 ==
339122 發表於 2009-11-17 05:07 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
係咁啱啲人肯不停咁吹姐:60;
:49;如果係咁既話- -d裝會貶值= =
339122 發表於 2009-11-17 05:03 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
貶值?然後?
如果500樓有法師頭我都未必會吹得快啲,因為都未必得閒(所以我好多都係打)
即使係得1件,啲人都可以換
而且人人有,咁回黎只係為咗其他獎品/分姐,但依個壇又冇咩人,啲獎品/分要咁多黎有咩 ...
kong950120 發表於 2009-11-17 05:03 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你回唔系為咗獎/分?
貶值?然後?
你回唔系為咗獎/分?
1120 發表於 2009-11-17 05:09 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你見我開咗好耐都係咁少分,就知分對我黎講係點啦
分喺依個個壇只係可以買道具,換寵物幣果啲,所以啲人升到初級會員就算
但有啲人未必為咗分而發貼,係為咗討論而發貼
你見我開咗好耐都係咁少分,就知分對我黎講係點啦
分喺依個個壇只係可以買道具,換寵物幣果啲,所以啲人升到初級會員就算
但有啲人未必為咗分而發貼,係為咗討論而發貼
kong950120 發表於 2009-11-17 05:12 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你討論咗咩出嚟?
吹多過討論:49;
你討論咗咩出嚟?
吹多過討論:49;
1120 發表於 2009-11-17 05:19 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
因為吹黎可以減壓
而且可以完咗10000貼依件心事:60;