一起升又無犯法:85;
你都可以學...
我個家族d人太勢利
要成1000m先肯幫我
1000m對你應該唔算多啊...
我比我個ac你睇下1000m一個的話最多升到幾多個
問題系1000m幫你升幾多?
睇左未?
升到18轉,仲要咩都我出
無其他人幫升?@@
你家族太現實...
無啦
多數都係我免費幫他們,想他們幫就講錢
為咗家族你就要犧牲下啦:49;
真偉大...
唉!仲有排升