:49;廢事,用firefox算
你去寵中試下講野,看下有冇亂碼
去左試了
去左試了
vbnn20 發表於 2010-1-8 10:41 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
唔見你...寵物聊天
:22;咩唔見我,唔見d字定係人
寵物聊天唔見你出聲...原來只有中文名亂碼
- -點解會睇唔到的?
得我1個有事?
vbnn20 發表於 2010-1-8 10:33 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我用ie6上同聊天都冇事喎(可能之後有):49;
上黎係快左,但係寵物中心都仲係好慢{03}
上黎係快左,但係寵物中心都仲係好慢
charlesli 發表於 2010-1-9 10:05 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
所以都係唔升住?:49;(我可能可以幫手:48;)