:48;我走啦,88
有無人有玩魔力學堂?
我no玩魔力學堂
唉!我要溫書啦
+油努力溫書啦.......
不過我仍然打機-_-
:49;12月考完哂,要等3個半月先再有得考
:49;12月考完哂,要等3個半月先再有得考
vbnn20 發表於 2009-12-29 07:01 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你就好啦,咁正
:37;考得唔好
一次半次算啦
有無人有玩魔力學堂?