vbnn20 發表於 2009-12-29 19:12:42

:70;我覺得姐,仲未派成績表

Rayc 發表於 2009-12-29 19:14:24

:70;我覺得姐,仲未派成績表
vbnn20 發表於 2009-12-29 07:12 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
祝你成功呀

vbnn20 發表於 2009-12-29 19:15:22

:75;中文可能唔合格

Rayc 發表於 2009-12-29 19:16:09

中文...好正常姐

vbnn20 發表於 2009-12-29 19:18:19

=_=冇考到口試...

Rayc 發表於 2009-12-29 19:19:29

無得補考咩?

vbnn20 發表於 2009-12-29 19:22:38

:33;果日病左冇返學

Rayc 發表於 2009-12-29 19:23:27

無醫生紙證明?

339122 發表於 2009-12-29 19:25:05

無醫生紙證明?
Rayc 發表於 2009-12-29 07:23 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
通常呢d野係無得補考- -
今次中文想唔溫都難啦- -

vbnn20 發表於 2009-12-29 19:26:29

:48;我off啦,88@@
頁: 1449 1450 1451 1452 1453 1454 1455 1456 1457 1458 [1459] 1460 1461 1462 1463 1464 1465 1466 1467 1468
查看完整版本: 寵物樂園吹水區