kong950120 發表於 2009-12-6 17:45:34

我都只係還咗2粒比家族,因為係vb放:49;

但我付出咗真係好多:37;

1120 發表於 2009-12-6 17:47:36

我都只係還咗2粒比家族,因為係vb放:49;

但我付出咗真係好多:37;
kong950120 發表於 2009-12-6 05:45 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你都識話咯==
你唔打都無人怪你==

kong950120 發表於 2009-12-6 17:48:02

因為係vb放,所以我先還:49;

1120 發表於 2009-12-6 17:50:30

但系你家族應該瞭解內情:49;

kong950120 發表於 2009-12-6 17:51:34

個家族都冇咩人理,搞到我都唔想理:37;

1120 發表於 2009-12-6 17:52:54

你有咁勤力還?:49;

kong950120 發表於 2009-12-6 17:53:36

我已經還咗,係想打返啲比自己:49;

1120 發表於 2009-12-6 17:54:55

想合麥騎士set?:49;

kong950120 發表於 2009-12-6 17:55:26

我都話唔想合,冇咩用又難合:49;

1120 發表於 2009-12-6 17:56:58

咁打返啲做咩用?:49;
頁: 1338 1339 1340 1341 1342 1343 1344 1345 1346 1347 [1348] 1349 1350 1351 1352 1353 1354 1355 1356 1357
查看完整版本: 寵物樂園吹水區