我都只係還咗2粒比家族,因為係vb放:49;
但我付出咗真係好多:37;
我都只係還咗2粒比家族,因為係vb放:49;
但我付出咗真係好多:37;
kong950120 發表於 2009-12-6 05:45 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你都識話咯==
你唔打都無人怪你==
因為係vb放,所以我先還:49;
但系你家族應該瞭解內情:49;
個家族都冇咩人理,搞到我都唔想理:37;
你有咁勤力還?:49;
我已經還咗,係想打返啲比自己:49;
想合麥騎士set?:49;
我都話唔想合,冇咩用又難合:49;
咁打返啲做咩用?:49;