但佢似唔得閒理多過猶疑:49;
之前又話13040佢會on?==
呢個cycle可能又會送廢嘢:38;
因為佢真係好似冇上過(啱啱睇番,佢有):49;
而且佢都冇再回到:49;
寵物版另一個版主去咗邊?==
我未見過佢on...
寵物版另一個版主去咗邊?==
我未見過佢on...
1120 發表於 2009-12-6 05:14 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
唔知,不過都見過佢上:49;
你要唔要去申請做個版主哦?:38;
我其實宜家諗住打多陣料先,雖然暫時唔洗破石:49;
咁你專心去打啦:49;
咁你專心去打啦:49;
1120 發表於 2009-12-6 05:21 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但都係吹多陣先啦:60;
吹到幾時?==
e家好似系神之力時間哦@@