Rayc
發表於 2009-11-29 16:26:27
咩太陽裝會咩:49;
你試過:44; ?
kong950120 發表於 2009-11-29 04:25 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我租3件都差d上癮
咁你有冇後悔入唔到:60; ?
kong950120 發表於 2009-11-29 04:17 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
大家意念唔同,無所謂
vbnn20
發表於 2009-11-29 16:28:15
:48;唔好以為自己控制到毒品
Rayc
發表於 2009-11-29 16:28:42
所以唔好試
kong950120
發表於 2009-11-29 16:29:51
本帖最後由 kong950120 於 2009-11-29 05:50 PM 編輯
我租3件都差d上癮
大家意念唔同,無所謂
Rayc 發表於 2009-11-29 04:26 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我一開始都唔租太陽,只係租啲廢裝
但之後租到有刺客set都冇咩租啦:19;
:48;唔好以為自己控制到毒品
vbnn20 發表於 2009-11-29 04:28 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你又上咗:22;
Rayc
發表於 2009-11-29 16:30:33
快吹多d,我差50帖夠10000
vbnn20
發表於 2009-11-29 16:31:05
:49;岩岩果隻flash game比我改到d野屈哂機
kong950120
發表於 2009-11-29 16:31:32
我諗住打料啦,因為下次我一定冇得攞獎:60;
:49;岩岩果隻flash game比我改到d野屈哂機
vbnn20 發表於 2009-11-29 04:31 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你又改:44; ?
Rayc
發表於 2009-11-29 16:31:41
:49;岩岩果隻flash game比我改到d野屈哂機
vbnn20 發表於 2009-11-29 04:31 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你用程式/自己整game?
vbnn20
發表於 2009-11-29 16:33:21
:49;改一改個個save姐
kong950120
發表於 2009-11-29 16:33:32
你用程式/自己整game?
Rayc 發表於 2009-11-29 04:31 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
點解vb好似成日整嘢咁?:49;