因為幫手我可能可以試太陽裝嘛:60;
kong950120 發表於 2009-11-29 04:02 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
自己升無得用?
咩自己升冇得用?:49;
你自己問佢借來打怪唔得咩?
你自己問佢借來打怪唔得咩?
Rayc 發表於 2009-11-29 04:06 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
未必得架:49;
佢只係擺咗件太陽頭入家族,但宜家...:60;
比無敵搶左?
睇番之前果啲帖就知:49;
所以我都未必借到:37;
咁不如唔好用-_-
我就係想試吓用太陽set:61;
入左去貧苦人家的人全都變哂
入左去貧苦人家的人全都變哂
Rayc 發表於 2009-11-29 04:12 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
入咗去變晒啲咩?:49;