Rayc 發表於 2009-11-29 16:04:12

因為幫手我可能可以試太陽裝嘛:60;
kong950120 發表於 2009-11-29 04:02 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
自己升無得用?

kong950120 發表於 2009-11-29 16:05:24

咩自己升冇得用?:49;

Rayc 發表於 2009-11-29 16:06:30

你自己問佢借來打怪唔得咩?

kong950120 發表於 2009-11-29 16:07:38

你自己問佢借來打怪唔得咩?
Rayc 發表於 2009-11-29 04:06 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
未必得架:49;

佢只係擺咗件太陽頭入家族,但宜家...:60;

Rayc 發表於 2009-11-29 16:08:21

比無敵搶左?

kong950120 發表於 2009-11-29 16:10:13

睇番之前果啲帖就知:49;

所以我都未必借到:37;

Rayc 發表於 2009-11-29 16:10:42

咁不如唔好用-_-

kong950120 發表於 2009-11-29 16:12:09

我就係想試吓用太陽set:61;

Rayc 發表於 2009-11-29 16:12:56

入左去貧苦人家的人全都變哂

kong950120 發表於 2009-11-29 16:14:17

入左去貧苦人家的人全都變哂
Rayc 發表於 2009-11-29 04:12 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
入咗去變晒啲咩?:49;
頁: 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 [1260] 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269
查看完整版本: 寵物樂園吹水區