我諗住打料啦,因為下次我一定冇得攞獎:60;
kong950120 發表於 2009-11-29 04:31 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁幫下我們啦
咁幫下我們啦
Rayc 發表於 2009-11-29 04:33 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
幫邊個你哋?:49;
幫我吹到10000帖
幫我吹到10000帖
Rayc 發表於 2009-11-29 04:35 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁點解有個'們'字:49; ?
你可以搵vb嘛:33; ?
影張相比你地睇下
咁點解有個'們'字:49; ?
kong950120 發表於 2009-11-29 04:36 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
幫埋vbnn吹到拿獎
:49;拎黎都係冇咩用架炸
幫埋vbnn吹到拿獎
Rayc 發表於 2009-11-29 04:37 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
幫佢攞到咩獎?:49;
影張相比你地睇下
vbnn20 發表於 2009-11-29 04:37 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咩黎?
:49;拎黎都係冇咩用架炸
vbnn20 發表於 2009-11-29 04:38 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
拎咩?:49;
:49;拎黎都係冇咩用架炸
vbnn20 發表於 2009-11-29 04:38 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁轉讓比我
:49;果張相咪就係我講果隻game lo