Rayc 發表於 2009-11-28 11:14:56


夠我強嗎:75;
極神 發表於 2009-11-27 10:26 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
Bahu好似更強

kong950120 發表於 2009-11-28 11:18:11


Bahu好似更強
Rayc 發表於 2009-11-28 11:14 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
bahu都成日上唔回:49;

不過好多人都係啦

vbnn20 發表於 2009-11-28 11:18:52

:48;原來就黎12點了

kong950120 發表於 2009-11-28 11:20:38

:48;原來就黎12點了
vbnn20 發表於 2009-11-28 11:18 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
就黎12點又點?:49;

vbnn20 發表於 2009-11-28 11:21:58

:60;又要食野lo

kong950120 發表於 2009-11-28 11:22:19

:60;又要食野lo
vbnn20 發表於 2009-11-28 11:21 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁你又上返黎嘅:49; ?

Rayc 發表於 2009-11-28 11:22:28

我都覺慢,不過想試吓

賣緊張懲罰卡:60;
kong950120 發表於 2009-11-27 08:47 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
唔好亂搞懲罰卡

vbnn20 發表於 2009-11-28 11:23:26

:48;冇左都唔覺的

kong950120 發表於 2009-11-28 11:24:18


唔好亂搞懲罰卡
Rayc 發表於 2009-11-28 11:22 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
因為抵消卡實在太難出,所以放晒啲懲罰卡入家放:49;

Rayc 發表於 2009-11-28 11:24:59


因為抵消卡實在太難出,所以放晒啲懲罰卡入家放:49;
kong950120 發表於 2009-11-28 11:24 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
會搞亂哂,我好難作出懲罰
頁: 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 [1231] 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240
查看完整版本: 寵物樂園吹水區