用錯咁多次?
本帖最後由 kong950120 於 2009-11-20 08:32 PM 編輯
用錯咁多次?
Rayc 發表於 2009-11-20 08:30 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
睇吓你點認為?:85;
回咗比1120攞獎添:37;,不過算啦
咪當做好心lo
咪當做好心lo
Rayc 發表於 2009-11-20 08:32 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我都唔係好在乎獎
不過又唔記得咗諗住打怪:65;
可能我用錯表情掛:85;
kong950120 發表於 2009-11-20 08:29 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
興奮到用到不知不覺:49;
現在去打,我都有網上ex要做
現在去打,我都有網上ex要做
Rayc 發表於 2009-11-20 08:34 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
近排我打極都冇破石,又唔記得打怪,睇黎有排先合到
近排我打極都冇破石,又唔記得打怪,睇黎有排先合到
kong950120 發表於 2009-11-20 08:35 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
再唔打就真係有派
咪當做好心lo
Rayc 發表於 2009-11-20 08:32 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
原來你攞獎系黑心既:26;
睇錯你拉...:16;
再唔打就真係有派
Rayc 發表於 2009-11-20 08:36 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我諗住今個月合到,因為下個月應該又有活動...