原來係講緊寵我都試過...因為我賣野從來唔問市價...賣100m的,我賣30m失敗...
極神 發表於 2010-4-17 10:01 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
唔係你以為講咩?
:48;不過我都冇騙過人
你已經講緊大話
走啦,8~
次次都咁快走
:09;此地不宜久留
點解咁講呢
請自己了解,我又走啦~
都係唔明呀
:60;因為呢到有危險lo