{11}我仲差「少少」功課未做{18}
{11}我仲差「少少」功課未做{18}
vbnn20 發表於 2009-12-31 09:01 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
相信唔少啦
v仔要吃人?@@
我都無可能有功課:38;
{10}走一走先
v仔要吃人?@@
1120 發表於 2009-12-31 09:02 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
貧苦人家既人果然恐怖
一個避人一個要吃人:49;
其他可能系度埋伏...
咁我們咪好危險?
{01}呢個係1個{07}
{01}呢個係1個{07}
vbnn20 發表於 2009-12-31 09:16 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
唔知你講咩
{04}特燈講到你唔明