339122
發表於 2009-12-29 20:24:20
你肯升lv未?
Rayc 發表於 2009-12-29 08:22 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我今日升左啦= =
Rayc
發表於 2009-12-29 20:25:01
我今日升左啦= =
339122 發表於 2009-12-29 08:24 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
有咩?
不如現在升,我借裝+經卡比你
339122
發表於 2009-12-29 20:30:03
= =要食飯啦- - (今日升左1lv (1465既99%升到1466既99%))
Rayc
發表於 2009-12-29 20:30:33
那再見,我玩nds
339122
發表於 2009-12-29 20:35:54
88 去食飯lu= =
Rayc
發表於 2009-12-29 20:36:46
咁我download game先
vbnn20
發表於 2009-12-29 20:44:03
:75;今日好得閒
Rayc
發表於 2009-12-29 20:45:48
:75;今日好得閒
vbnn20 發表於 2009-12-29 08:44 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我都一樣呀
1120
發表於 2009-12-29 20:46:01
可惜d人好似走嗮咗:49;
Rayc
發表於 2009-12-29 20:47:50
仲有幾個既