Rayc 發表於 2009-12-30 16:02:08

所以唔想都要溫

339122 發表於 2009-12-30 17:14:28

我都唔想溫中文- -

Rayc 發表於 2009-12-30 18:37:34

中文點溫呀?

vbnn20 發表於 2009-12-30 21:04:11

:48;睇多d閱讀理解的ans

1120 發表於 2009-12-30 21:13:56

拜神啦:47;
有拜有保佑...

vbnn20 發表於 2009-12-30 21:17:24

:75;我好似唔信的

1120 發表於 2009-12-30 21:20:47

唔信就要讀多幾面啦:85;

vbnn20 發表於 2009-12-30 21:35:22

:48;334,考得唔好都係照升架啦:85;

1120 發表於 2009-12-30 21:50:05

最重要睇過度自己同父母果關:85;

Rayc 發表於 2009-12-31 11:53:14

今日依然覺得溫唔哂
頁: 1454 1455 1456 1457 1458 1459 1460 1461 1462 1463 [1464] 1465 1466 1467 1468 1469 1470 1471 1472 1473
查看完整版本: 寵物樂園吹水區