:37;冇左半集,得閒先睇返
vbnn20 發表於 2010-1-1 04:12 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
現在睇仲有半集,睇得是幅
:49;傾多一陣應該連果半集都冇埋,所以遲d先睇啦
咁咪唔好傾lo
:48;咁我去打陣機啦,88
咁我等升lv,88
:75;88,我走啦
:75;88,我走啦
vbnn20 發表於 2010-1-1 04:22 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
88,睇下今晚作唔作到31回先
:48;記住作好d
:48;記住作好d
vbnn20 發表於 2010-1-1 04:27 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
應該會換把好用d既武器比你
:48;聰明人做聰明事