:76;次次上黎都冇咩人
vbnn20 發表於 2009-12-31 08:45 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
今次仲有我
我都有幾次咯:49;
我都得人驚?@@
我都有幾次咯:49;
我都得人驚?@@
1120 發表於 2009-12-31 08:47 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
似乎大家得人驚
:34;等你地訓著左去搵你地
:34;等你地訓著左去搵你地
vbnn20 發表於 2009-12-31 08:51 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你係鬼?
係夢中搵人?
可能怕我地會吃左佢:38;
{07}到時睇下邊個食邊個
可能怕我地會吃左佢:38;
1120 發表於 2009-12-31 08:55 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
有無咁誇張?
{22}你地做哂d功課未?
{22}你地做哂d功課未?
vbnn20 發表於 2009-12-31 08:57 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
完全無功課