5點了,真係要走了
你走完唔夠幾分鐘又會番黎= =
339122 發表於 2009-11-29 04:59 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
所以佢講就黎:60;
佢應該會係6點/5點半又番黎
佢應該會係6點/5點半又番黎
339122 發表於 2009-11-29 05:00 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
係5點15分再回來
最後14帖
佢應該會係6點/5點半又番黎
339122 發表於 2009-11-29 05:00 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
可能佢嘅走係1分鐘都叫走:60;
我都要去打料啦:72;
可能佢嘅走係1分鐘都叫走:60;
我都要去打料啦:72;
kong950120 發表於 2009-11-29 05:01 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你又打呀 ==
帶開極神1000帖了
最後12帖
唉 無野出= =打黎都無用
咁陪我吹水啦
最後11帖
帶開極神1000帖了
最後12帖
Rayc 發表於 2009-11-29 05:02 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
係喎,之前係咪話要試吓lag唔lag?
唉 無野出= =打黎都無用
339122 發表於 2009-11-29 05:04 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我打咗好耐都係冇咩嘢出:60;