居然一個分身都有一百二十三lv
平時都無,都唔知正分高lv係咪會分得多d經
哇 咁快48轉啦- -+油呀- -
ch都無比佢ac人
Rayc 發表於 2010-1-5 03:46 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
其實幫佢升分身應該唔洗佢個ac:49;
不過冇人吹?:60;
{11}我係到
{11}我係到
vbnn20 發表於 2010-1-7 08:29 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁係咪黎吹?:48;
{17}你想吹咩先
{17}你想吹咩先
vbnn20 發表於 2010-1-7 08:30 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
吹多陣我又走:60;
無所謂啦
{05}我都就走,所以吹多幾句先
{05}我都就走,所以吹多幾句先
vbnn20 發表於 2010-1-7 08:31 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁我吹到2700帖就走:60;
{06}仲有2帖炸bo