Rayc
發表於 2010-1-1 22:28:45
惡墜?! 240m咁多= =
339122 發表於 2010-1-1 10:06 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
個時市價係咁
339122
發表於 2010-1-1 22:37:21
好耐歷史啦- -
Rayc
發表於 2010-1-1 22:38:33
14個月前
現在惡墜都差不多價
339122
發表於 2010-1-2 09:11:39
以家一set惡幾錢嫁..
Rayc
發表於 2010-1-2 11:31:19
600m至800m
我都懶得收
vbnn20
發表於 2010-1-2 12:30:39
:48;始係講自己好有錢lo wo
339122
發表於 2010-1-2 13:41:20
600至800m咁多....
Rayc
發表於 2010-1-2 17:26:00
:48;始係講自己好有錢lo wo
vbnn20 發表於 2010-1-2 12:30 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
快點兒賠償
vbnn20
發表於 2010-1-2 19:43:19
:49;不過我真係諗唔起wo
339122
發表於 2010-1-2 19:45:31
:49;不過我真係諗唔起wo
vbnn20 發表於 2010-1-2 07:43 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你又因咩事要賠錢呀- -