關打怪咩事
:48;因為打怪要用好多時間
:48;因為打怪要用好多時間
vbnn20 發表於 2010-1-1 08:26 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
所以我唔打
:60;好懷念之前合惡魔裝
:60;好懷念之前合惡魔裝
vbnn20 發表於 2010-1-1 08:29 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我懷念個時組隊打多d
:48;我記得之前高你幾十lv
:48;我記得之前高你幾十lv
vbnn20 發表於 2010-1-1 08:33 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我記得你係第一個我組完人之後主動叫我一齊升
:48;係咩係咩,唔記lu
我仲記得你騙我錢
:14;唔好咁記仇,過左去就算啦