每個cycle得獎次數最小的那幾位可獲冥王像一個==
耐性等一下就可以啦:49;
1120 發表於 2009-12-6 03:49 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但我好耐之前先係,近排就...:49;
而且我已經揀咗上次個cycle嘅禮物係潘盒x2+冥料x1,但bahu好似冇上:49;
點解唔揀冥料×3?:38;
點解唔揀冥料×3?:38;
1120 發表於 2009-12-6 03:57 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁我真係可能合到:60;
不過已經揀咗,而且我都話過我想試吓啲運:60;
上次經驗嚇到我唔敢開潘盒咗==
唔知幾時先下次好運:49;
今日吹得好慢==
上次經驗嚇到我唔敢開潘盒咗==
唔知幾時先下次好運:49;
今日吹得好慢==
1120 發表於 2009-12-6 04:03 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我全部都抽到冇用嘢:61;
但我喺vb個壇就抽到好嘢,開咗好似46個到就抽到天譴之戒:58; ,可能因為小廢嘢
不過好似係因為得我哋2個
好過我全部抽到下次好運:49;
咁潘盒你希望抽到天戒?@@
好過我全部抽到下次好運:49;
咁潘盒你希望抽到天戒?@@
1120 發表於 2009-12-6 04:18 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
因為我諗唔到再有啲比較好嘅嘢:49;
潘盒就系希望...
分分鐘直接抽到冥裝:38;
潘盒就系希望...
分分鐘直接抽到冥裝:38;
1120 發表於 2009-12-6 04:26 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但我的確喺vb個壇到抽到天譴之戒,而且天譴之戒仲難有過冥裝:47;
呢度有天戒都唔出10個:49;
機會好渺茫==