你已經有冥裝咗?@@
1120 發表於 2009-12-6 02:50 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我邊有成set冥裝,我係合咗法師set咋,唔係我做咩打破石:49;
你唔想合冥裝?@@
你唔想合冥裝?@@
1120 發表於 2009-12-6 03:06 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
要打到/bahu比先得架:47;
無得合?@@
冥裝應該僅次于太陽轉咋@@
無得合?@@
冥裝應該僅次于太陽轉咋@@
1120 發表於 2009-12-6 03:19 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
係好難合,啲冥料好難出架:49;
你ge冥料唔足夠合冥裝定系驚失敗唔敢合?@@
你ge冥料唔足夠合冥裝定系驚失敗唔敢合?@@
1120 發表於 2009-12-6 03:27 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我宜家啲冥料都唔夠合1件:49;
有無咁少?:49;
有無咁少?:49;
1120 發表於 2009-12-6 03:37 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
要2件冥像先合到1件冥裝:60;
每個cycle得獎次數最小的那幾位可獲冥王像一個==
耐性等一下就可以啦:49;