我好少咁無聊ga
但我成日都咁無聊:49;
打料先
但我成日都咁無聊:49;
打料先
kong950120 發表於 2009-11-25 04:00 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
一早估到呀
估到啲咩嘢?:49;
你經常做無聊事
咩叫無聊嘢先?:48;
你擺d野係二手,但主要又唔係放
果到啲嘢有人買過:49;
而且我都平放過指虎
果到啲嘢有人買過:49;
kong950120 發表於 2009-11-25 04:09 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我都買過,因為道具店無
有無人買道具店有既先?
果啲係因為我要做一啲嘢:49;
不過我都冇諗住有人買
打料先:49;