@_@你地幾點訓
5點訓。。。。。。。。。。。。。。。。。。
本帖最後由 kong950120 於 2009-11-24 10:22 PM 編輯
5點訓。。。。。。。。。。。。。。。。。。
無敵殺人狂 發表於 2009-11-24 10:21 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你咁晏至訓:49;
{17}小心唔夠訓
5係 我平時番到家 會訓教
咁點解咁晏至訓:49;
因為要睇波 所以要柑晏
o
另外我再提你要記得還裝:49;
{07}唔記得左無敵係球迷
不過真係好耐冇見佢常上:49;