我以為話放添
不過我儲1件就夠:49;
我就要99先夠
儲咁多做咩:49;
唔知,備用掛
本帖最後由 kong950120 於 2009-11-24 09:36 PM 編輯
咁我好多都用黎備用:49;
愈來愈少人回光
愈來愈少人回光
Rayc 發表於 2009-11-24 09:35 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
請問咩叫回光:49;
你唔明就算
你試下問vbnn/33,他們應知
off la,88
88
得閒會問吓佢哋:49;
{25}返左黎lu