咁你聽日嘅目標係咩?:49;
kong950120 發表於 2009-11-24 05:55 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
明日未必升得
咁姐係你有排先2世?:49;
{28}我又黎啦
{28}我又黎啦
vbnn20 發表於 2009-11-24 06:01 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
次次都係呢句-_-
{07}我下次講:我黎左啦
咁姐係你有排先2世?:49;
kong950120 發表於 2009-11-24 05:58 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
向來都話有派
{07}我下次講:我黎左啦
vbnn20 發表於 2009-11-24 06:05 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
快啲幫手試吓用法師set啦,好用嘅我合埋比自己:49;
{07}我下次講:我黎左啦
vbnn20 發表於 2009-11-24 06:05 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
之後你講得多,我又咁講-_-
所以上咗唔回最好?:85;
都可以咁講