1120 發表於 2009-11-24 17:06:20


雙經,出新地圖果啲?:85;

不過我都可能會喺依啲時候升
kong950120 發表於 2009-11-24 05:01 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
上次雙經網速好慢:65;

網速好唔好我都會打料:47;
kong950120 發表於 2009-11-24 05:03 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
打一下停一下打到好煩:26;

kong950120 發表於 2009-11-24 17:06:58

我有時都會咁,但為咗料,冇計:60;

除非真係1個鐘都打唔到100萬

1120 發表於 2009-11-24 17:09:41

我有時都會咁,但為咗料,冇計:60;

除非真係1個鐘都打唔到100萬
kong950120 發表於 2009-11-24 05:06 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你真系有恒心:49;
你唔去打料?@@

kong950120 發表於 2009-11-24 17:14:12

因為常打料會好悶:47;

1120 發表於 2009-11-24 17:18:38

都好久無見你打咗@@
要去做d嘢:72;

kong950120 發表於 2009-11-24 17:23:25

因為唔想打住

:72;

Rayc 發表於 2009-11-24 17:45:19

終於升完啦

kong950120 發表於 2009-11-24 17:51:27

升完啲咩先:49;

Rayc 發表於 2009-11-24 17:53:41

今日的目標

kong950120 發表於 2009-11-24 17:55:17

咁你聽日嘅目標係咩?:49;
頁: 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 [1172] 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181
查看完整版本: 寵物樂園吹水區