1120
發表於 2009-11-24 17:06:20
雙經,出新地圖果啲?:85;
不過我都可能會喺依啲時候升
kong950120 發表於 2009-11-24 05:01 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
上次雙經網速好慢:65;
網速好唔好我都會打料:47;
kong950120 發表於 2009-11-24 05:03 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
打一下停一下打到好煩:26;
kong950120
發表於 2009-11-24 17:06:58
我有時都會咁,但為咗料,冇計:60;
除非真係1個鐘都打唔到100萬
1120
發表於 2009-11-24 17:09:41
我有時都會咁,但為咗料,冇計:60;
除非真係1個鐘都打唔到100萬
kong950120 發表於 2009-11-24 05:06 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你真系有恒心:49;
你唔去打料?@@
kong950120
發表於 2009-11-24 17:14:12
因為常打料會好悶:47;
1120
發表於 2009-11-24 17:18:38
都好久無見你打咗@@
要去做d嘢:72;
kong950120
發表於 2009-11-24 17:23:25
因為唔想打住
:72;
Rayc
發表於 2009-11-24 17:45:19
終於升完啦
kong950120
發表於 2009-11-24 17:51:27
升完啲咩先:49;
Rayc
發表於 2009-11-24 17:53:41
今日的目標
kong950120
發表於 2009-11-24 17:55:17
咁你聽日嘅目標係咩?:49;