其實我都無咩心要升:49;
我都冇咩心機要升:60;
其實我都無咩心要升:49;
1120 發表於 2009-11-24 04:55 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
同好多十大一樣
繼續打料先:48;
咁我都升lv啦
要等一個美好時機先升下:38;
要等一個美好時機先升下:38;
1120 發表於 2009-11-24 04:58 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
何謂美好時機?
要等一個美好時機先升下:38;
1120 發表於 2009-11-24 04:58 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
雙經,出新地圖果啲?:85;
不過我都可能會喺依啲時候升
繼續打料先:48;
kong950120 發表於 2009-11-24 04:57 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁我都升lv啦
Rayc 發表於 2009-11-24 04:58 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
祝你滴打料升級愉快~:38;
何謂美好時機?
Rayc 發表於 2009-11-24 04:59 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
網速好心情靚岩岩好得閒:38;
網速好唔好我都會打料:47;