宜家我要打料先理:49;
kong950120 發表於 2009-11-24 04:31 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
吹到5點先打啦
唔夠2轉點叫穩守
Rayc 發表於 2009-11-24 04:29 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你系話2世?:49;
你系話2世?:49;
1120 發表於 2009-11-24 04:32 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
2轉
帶開2轉會安全d
吹到5點先打啦
Rayc 發表於 2009-11-24 04:31 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
因為你5點去升lv?
因為你5點去升lv?
kong950120 發表於 2009-11-24 04:33 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
係,我要用神之力
2轉
帶開2轉會安全d
Rayc 發表於 2009-11-24 04:33 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
多2轉都差唔多可以2世咗:85;
多2轉都差唔多可以2世咗:85;
1120 發表於 2009-11-24 04:36 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
多2轉先49轉-_-
多2轉先49轉-_-
Rayc 發表於 2009-11-24 04:37 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
49轉同50轉差唔多姐:85;
5點你滴要去升?@@
49轉同50轉差唔多姐:85;
5點你滴要去升?@@
1120 發表於 2009-11-24 04:40 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
差好多lv wo
差好多lv wo
Rayc 發表於 2009-11-24 04:41 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
學風勤力d:85;
後日就穩守第二咗:85;