我身為...唉!我實在太無用啦
我身為...唉!我實在太無用啦
Rayc 發表於 2009-11-20 07:22 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你攞好多禮物點解太無用?
而且1120去咗邊?:49;
你攞好多禮物點解太無用?
而且1120去咗邊?:49;
kong950120 發表於 2009-11-20 07:23 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我回咁多得咁少,你回咁少有好多
1120似乎要食飯
我回咁多得咁少,你回咁少有好多
1120似乎要食飯
Rayc 發表於 2009-11-20 07:24 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
因為我成日揀啱時間回囉:85;
咁33想要咩?
因為我成日揀啱時間回囉:85;
咁33想要咩?
kong950120 發表於 2009-11-20 07:26 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
佢好似對絕版裝最有興趣
佢好似對絕版裝最有興趣
Rayc 發表於 2009-11-20 07:29 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但禮物應該冇咩可能:60;
我對絕版裝本來都有興趣,但自從入咗宜家個家族之後...:85;
我都想入,可惜佢唔比
好似我回咩帖你都跟住回-_-
我都想入,可惜佢唔比
好似我回咩帖你都跟住回-_-
Rayc 發表於 2009-11-20 07:32 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁啱姐:85;
可能你自己整咗家族,又收到咁多人
但其實我都唔知點解我可以入:49;
咁啱姐:85;
可能你自己整咗家族,又收到咁多人
但其實我都唔知點解我可以入:49;
kong950120 發表於 2009-11-20 07:33 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
因為vbnn定唔知因為你狂打野
因為vbnn定唔知因為你狂打野
Rayc 發表於 2009-11-20 07:34 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
可能係因為我合到刺客set
因為果時我都唔常理依張貼,係最近先理